Výkonná asistentka/výkonný asistent
Kariéra VÝKONNÉ ASISTENTKY nebo VÝKONNÉHO ASISTENTA by mohla být pro tebe, pokud:
- máš skvělé organizační dovednosti,
- baví tě komunikovat s lidmi – osobně i elektronicky,
- dokážeš dělat více věcí najednou.
Asistent/ka zpracovává širokou škálu administrativních agend jednotlivých členů vedení, celých oddělení nebo týmů společnosti. Asistentka je tzv. pravou rukou svého nadřízeného a pomáhá mu s organizací času a odbavuje administrativní úkony.
Mezi pracovní činnosti patří: příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance, vedení diáře nadřízeného zaměstnance, organizování pracovních cest (letenky, ubytování), zajištění překladu dokumentů, tlumočení jednání, tvorba reportů, statistik, prezentací, příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů z nich, komunikace s obchodními partnery, vyřizování obchodní korespondence, zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy, péče o návštěvy, zajišťování občerstvení při jednáních managementu, objednávání květin, dárků pro obchodní partnery, archivace dokumentů, zajišťování kancelářských potřeb, apod.
Doporučené vzdělání:
- středoškolské s maturitní zkouškou, obor: ekonomika, administrativa, obchodní akademie, podnikání
Průměrný plat:
23 000 – 40 000,- Kč
Dovednosti a znalosti:
- skvělé organizační dovednosti,
- pokročilá práce s počítačem (emaily, MS Office apod.),
- komunikační dovednosti – slovem i písmem,
- obchodní korespondence,
- angličtina, případně jiný cizí jazyk,
- ekonomické a právní povědomí,
- řešení problémů,
- samostatnost,
- flexibilita,
- výkonnost.
Doporučená videa
Výkonná asistentka: Tereza Holečková
Výkonná asistentka Tereza Holečková #Deloitte #asistentka #korporát # státníspráva Tereza nyní pracuje jako výkonná asistentka ve společnosti Deloitte. Jako malá o sobě tvrdila, že bude ředitelka...