Specialista/specialistka e-mailového marketingu
Kariéra SPECIALISTY/SPECIALISTKY E-MAILOVÉHO MARKETINGU by mohla být pro tebe, pokud:
- rád/a píšeš krátké texty, které zaujmou
- nevadí ti sedět celý den za počítačem
- láká tě oblast marketingu
Jako specialista/specialistka e-mailového marketingu máš na starosti hlavně realizaci e-mailových kampaní svěřených klientů a podílíš se na celém jejich životním cyklu, od designu až po jejich rozeslání. Na začátku stanovuješ strategický plán na následující období – komu, kdy a jaké e-maily budete odesílat. Následně vytváříš konkrétní e-maily, které rozesíláš uživatelům a připravuješ k nim grafiku a texty. Zajišťuješ technicky správné provedení newsletterů a notifikací (správná grafika, zahrnutí slevových kuponů/kódů apod.). Vytváříš nové vzory a grafické šablony e-mailů a zajišťuješ jejich převod do HTML.
Průběžně provádíš testování rozesílek a navrhuješ vylepšení. Pracuješ s databázemi a jednotlivými skupinami zákazníků, aby se e-maily dostaly do rukou těm správným lidem. Dále pak také komunikuješ a spolupracuješ s kreativními designéry a hledáš možnosti získávání aktivních e-mailových kontaktů. Vymýšlíš a testuješ nové možnosti, jak marketingově posunout produkt. Vyhodnocuješ přínosy svých aktivit a analyzuješ, co fungovalo a co ne, abys dělal/a práci efektivně a měla výsledky.
Doporučené vzdělání:
- vyšší odborné nebo vysokoškolské bakalářské, obor: marketing
Průměrný plat:
28 000 – 40 000,- Kč
Dovednosti a znalosti:
- anglický jazyk (psaná i mluvená forma)
- bezchybný český jazyk
- orientace v online marketingu
- znalost HTML a CSS
- znalost SQL
- samostatnost
- analytické myšlení
- kreativita
- smysl pro detail
- zodpovědnost
- schopnost vcítit se do zákazníků
Tento obsah byl vytvořen za finanční podpory ŠKODA AUTO a.s.
Doporučená videa
Podnikatel, spoluzakladatel neziskové organizace Cetas: Pavel Kosík
Podnikatel, spoluzakladatel neziskové organizace Cetas Pavel Kosík#pražskýbarcamp #marketing #e-mailmarketing #rozvoj #praxe Pavel již více než 15 let pracuje v oblasti marketingu. Je...