Ředitel/ka zákaznického servisu
Kariéra ŘEDITELE/ŘEDITELKY ZÁKAZNICKÉHO SERVISU by mohla být pro tebe, pokud:
- baví tě pracovat s lidmi a řídit je,
- máš vynikající organizační dovednosti,
- máš pro-klientský přístup, tzn. zajímáš se o zákazníka/klienta.
Ředitel zákaznického servisu komplexně vede a řídí tým, který se zabývá řízenou obousměrnou komunikací se zákazníky a zpracováním souvisejících informací. Ředitel zákaznického servisu najde své uplatnění ve velkých společnostech. Na pozici ředitele se člověk většinou vypracuje na základě kariérního postupu v dané firmě. V ojedinělých případech může člověk nastoupit přímo na pozici ředitele, ale není to zvykem.
Doporučené vzdělání:
- vysokoškolské vzdělání – magisterské,
- obory: ekonomika a management, sociologie
Průměrný plat:
60 000 – 100 000,- Kč
Dovednosti a znalosti:
- manažerské dovednosti,
- procesní řízení,
- psychologie prodeje,
- řízení vztahů se zákazníky,
- komunikační dovednosti,
- počítačové dovednosti,
- ekonomické dovednosti,
- právní povědomí,
- empatie.
Doporučená videa
Ředitel zákaznického servisu – Jiří Papoušek
Jiří Papoušek je ředitel zákaznického centra v mezinárodní logistické firmě. V tomto rozhovoru se můžeš dozvědět, jak se dá vypracovat na vysokou manažerskou pozici nebo jaké jsou rozdíly mezi velkou mezinárodní společností a menší lokální firmou či start-upem. Jiří Papoušek má 4 děti, a tak jsme se v rozhovoru věnovali i výběru povolání z pohledu rodiče a také jak vnímal zahraniční zkušenosti jeho dětí.