Pracovník/Pracovnice cestovní kanceláře
Kariéra pracovníka/pracovnice cestovní kanceláře je pro tebe pokud:
- jsi proklientsky orientovaný/á
- zajímá tě cestování
- chceš poznat cizí země
Jako pracovník/pracovnice cestovní kanceláře nabízíš služby klientům cestovní kanceláře. Jedná se především o přípravu, organizaci a finanční a technické zajišťování zahraničních i tuzemských zájezdů. Poskytuješ klientům veškeré informace a poradenství o jednotlivých destinacích. Dle jejich preferencím jim doporučuješ zájezdy, dovolené a doplňkové služby a zajišťuješ jejich prodej či rezervaci. S klienty komunikuješ buď osobně, telefonicky, emailem nebo pomocí chatu.
Při těchto činnostech využíváš interní systém a provádíš drobné účetnictví, vyřizuješ taktéž reklamace. Dále poskytuješ pomoc při řešení krizových situací klientů, tlumočení do cizích jazyků a jednání s pojišťovnami, hotely a dopravci. Sbíráš také zpětnou vazbu na poskytnutý servis a provádíš pravidelný reporting prodaných zájezdů a služeb.
Doporučené vzdělání:
- Střední vzdělání s maturitní zkouškou, obor: cestovní ruch, hotelnictví a turismus
Průměrný plat:
20 000 – 50 000,- Kč
Dovednosti a znalosti:
- znalost cizích jazyků, především angličtiny,
- efektivní komunikace,
- obchodní duch,
- proklientský přístup,
- samostatnost a spolehlivost,
- práce na PC,
- orientace na výsledek,
- organizační schopnosti.