fbpx

Pracovník/Pracovnice cestovní kanceláře

Kariéra pracovníka/pracovnice cestovní kanceláře je pro tebe pokud: 

  • jsi proklientsky orientovaný/á
  • zajímá tě cestování 
  • chceš poznat cizí země 

Jako pracovník/pracovnice cestovní kanceláře nabízíš služby klientům cestovní kanceláře. Jedná se především o přípravu, organizaci a finanční a technické zajišťování zahraničních i tuzemských zájezdů. Poskytuješ klientům veškeré informace a poradenství o jednotlivých destinacích. Dle jejich preferencím jim doporučuješ zájezdy, dovolené a doplňkové služby a zajišťuješ jejich prodej či rezervaci. S klienty komunikuješ buď osobně, telefonicky, emailem nebo pomocí chatu. 

Při těchto činnostech využíváš interní systém a provádíš drobné účetnictví, vyřizuješ taktéž reklamace. Dále poskytuješ pomoc při řešení krizových situací klientů, tlumočení do cizích jazyků a jednání s pojišťovnami, hotely a dopravci. Sbíráš také zpětnou vazbu na poskytnutý servis a provádíš pravidelný reporting prodaných zájezdů a služeb. 

Doporučené vzdělání: 

  • Střední vzdělání s maturitní zkouškou, obor: cestovní ruch, hotelnictví a turismus

Průměrný plat:

20 000 – 50 000,- Kč 

Dovednosti a znalosti:

  • znalost cizích jazyků, především angličtiny,
  • efektivní komunikace,
  • obchodní duch,
  • proklientský přístup,

  • samostatnost a spolehlivost,
  • práce na PC,
  • orientace na výsledek,
  • organizační schopnosti. 

Share This

Share this post with your friends!