Digital Account Director
Kariéra DIGITAL ACCOUNT DIRECTORA je pro tebe pokud:
- jsi proklientsky orientovaný/á
- chceš vést tým
- zajímáš se o novinky v technologiích
Jako digital account director rozvíjíš a řídíš digitální marketingové strategie klientů a pomáháš jim dosáhnout jejich marketingových cílů. Ty mohou obsahovat např. branding (lepší prezentaci a dobrý dojem z firmy u jejich zákazníků), nárůst prodeje. Tvou náplní práce je tak především budování dlouhodobých vztahů s klienty, zajišťování komunikace mezi nimi a agenturou a zjišťování jejich potřeb a požadavků. Na základě toho s nimi plánuješ a zavádíš digitální strategie ušité jim přímo na míru.
Další náplň práce je v souladu se zvolenou marketingovou strategií, dle ní zadáváš požadavky svému týmu a kontroluješ jejich splnění. Analyzuješ digitální kampaň, vyhodnocuješ její efektivitu a výsledky prezentuješ klientovi. Můžeš také být mentorem pro zástupce ze stran klienta či být mentorem pro členy svého vlastního týmu – rozvíjíš jejich schopnosti v souvislosti s jejich individuálními cíli a kariérní cestou. Proto je důležité, abys neustále držel/a krok s nejnovějšími trendy na poli digitálních technologií a na základě toho se snažil/a zlepšovat pracovní postupy a identifikovat nové cesty k rozvoji.
Doporučené vzdělání:
- vysokoškolské magisterské, obor: marketing a management, brand management, digitální marketing
Průměrný plat:
31 000 – 90 000,- Kč
Dovednosti a znalosti:
- znalost cizích jazyků, především angličtiny,
- orientace v základních marketingových pojmech (SEO, SEM, UX, konverze),
- organizační schopnosti,
- komunikační a prezentační dovednosti,
- stresový management,
- schopnost adaptace na změny,
- leadership,
- proklientská orientace.