fbpx

Digital Account Director

Kariéra DIGITAL ACCOUNT DIRECTORA je pro tebe pokud: 

  • jsi proklientsky orientovaný/á
  • chceš vést tým
  • zajímáš se o novinky v technologiích 

Jako digital account director rozvíjíš a řídíš digitální marketingové strategie klientů a pomáháš jim dosáhnout jejich marketingových cílů. Ty mohou obsahovat např. branding (lepší prezentaci a dobrý dojem z firmy u jejich zákazníků), nárůst prodeje. Tvou náplní práce je tak především budování dlouhodobých vztahů s klienty, zajišťování komunikace mezi nimi a agenturou a zjišťování jejich potřeb a požadavků. Na základě toho s nimi plánuješ a zavádíš digitální strategie ušité jim přímo na míru. 

Další náplň práce je v souladu se zvolenou marketingovou strategií, dle ní zadáváš požadavky svému týmu a kontroluješ jejich splnění. Analyzuješ digitální kampaň, vyhodnocuješ její efektivitu a výsledky prezentuješ klientovi. Můžeš také být mentorem pro zástupce ze stran klienta či být mentorem pro členy svého vlastního týmu – rozvíjíš jejich schopnosti v souvislosti s jejich individuálními cíli a kariérní cestou. Proto je důležité, abys neustále držel/a krok s nejnovějšími trendy na poli digitálních technologií a na základě toho se snažil/a zlepšovat pracovní postupy a identifikovat nové cesty k rozvoji. 

Doporučené vzdělání: 

  • vysokoškolské magisterské, obor: marketing a management, brand management, digitální marketing

Průměrný plat:

31 000 – 90 000,- Kč 

Dovednosti a znalosti:

  • znalost cizích jazyků, především angličtiny,
  • orientace v základních marketingových pojmech (SEO, SEM, UX, konverze),
  • organizační schopnosti,
  • komunikační a prezentační dovednosti,

  • stresový management,
  • schopnost adaptace na změny, 
  • leadership,
  • proklientská orientace.

Share This

Share this post with your friends!