Copywriter
Kariéra COPYWRITERA by mohla být pro tebe, pokud:
- jsi kreativní a samostatný člověk,
- máš lásku k jazyku, ať už českému nebo jinému, a pravopisu.
Copywriter je člověk, který píše texty reklam, bannerů na sociální sítě, letáků, webových stránek, tiskových zpráv, PR článků, katalogů a návrhy sloganů a názvů. Copywriteři jsou nejčastěji zaměstnání jako kreativci v reklamních agenturách a větších web designérských firmách nebo pracují na volné noze. Copywriter by měl mít přesah do webdesignu, UX, SEO. Měl by umět nakouknout do Google Analytics.
Doporučené vzdělání:
- vysokoškolské, obory: Komerční psaní v médiích, Lingvistika, Marketing
- středoškolské vzdělání doplněné kurzy o copywritingu, online marketingu a kreativním psaní
Průměrný plat:
27 000 – 40 000,- Kč
Dovednosti a znalosti:
- pečlivost a samostatnost,
- kreativita, originalita,
- perfektní jazykové dovednosti (gramatika a stylistika),
- práce v týmu,
- znalost (online) marketingu jako celku,
- aktivní učení a přehled o trendech a novinkách,
- znalost příbuzných oborů (social media, PPC, linkbuilding, tvorba webů atd.),
- naučit se pracovat podle human centered designu,
- znát základy psychologie.
Doporučená videa
Copywriterka a jednatelka společnosti Content Wizards
Copywriterka a jednatelka společnosti Content Wizards Anna Sálová#copywriter #autorka # žurnalistika # politologie # mezilidské vztahy Otec diplomat, mamka manažerka nadnárodní firmy, ji podporovali...