Organizátor akcí/Event Manager
Organizátor akcí má na starosti přípravu a realizaci nejrůznějších událostí - od svateb a narozeninových oslav, po konference a hudební festivaly. Vybírá vhodné prostory, domlouvá se s dodavateli (kuchaři, hudebníky apod.), koordinuje program a řeší všechny praktické záležitosti. Pracuje jak v kanceláři při plánování, tak přímo na místě akce, kde dohlíží na průběh. Díky organizátorům akcí si můžeme užít nezapomenutelné zážitky na kvalitně připravených událostech.
Silné stránky
Tyto talenty jsou klíčové pro úspěch v profesi Organizátor akcí/Event Manager.
Chceš zjistit, jestli je pro tebe tato profese ta pravá?
Vyplň krátký test, zjisti své talenty a porovnej je s požadavky této profese - díky tomu zjistíš, jak moc ti tato pozice může sedět.
Vyzkoušet aplikaci SalmondoTest trvá 10–15 minut • Výsledky ihned • Zdarma
Prozkoumat další profese
Zajímají tě další profese v oboru Služby a pohostinství?
Zpět na Služby a pohostinství