Vedoucí servisní pracovník
Vedoucí servisní pracovník má na starosti celý servisní tým a zajišťuje kvalitní a rychlé opravy různých druhů zařízení. Plánuje práci techniků podle naléhavosti zakázek, rozděluje úkoly podle specializace a dohlíží na kvalitu provedených oprav. Komunikuje se zákazníky o problémech s jejich zařízeními, vysvětluje možnosti oprav a jedná o cenách služeb. Objednává náhradní díly, sleduje skladové zásoby a řeší reklamace neúspěšných oprav. Pracuje v servisních střediscích s diagnostickou technikou. Díky vedoucím servisních pracovníků dostávají zákazníci rychlé a kvalitní opravy svých zařízení.
Silné stránky
Tyto talenty jsou klíčové pro úspěch v profesi Vedoucí servisní pracovník.
Chceš zjistit, jestli je pro tebe tato profese ta pravá?
Vyplň krátký test, zjisti své talenty a porovnej je s požadavky této profese - díky tomu zjistíš, jak moc ti tato pozice může sedět.
Vyzkoušet aplikaci SalmondoTest trvá 10–15 minut • Výsledky ihned • Zdarma
Prozkoumat další profese
Zajímají tě další profese v oboru Obchod a management?
Zpět na Obchod a management