Vedoucí servisní pracovník

Průměrná mzda
58 000 Kč
Vzdělání
SŠ - maturita
Riziko automatizace
minimální
Obor
Obchod a management

Vedoucí servisní pracovník má na starosti celý servisní tým a zajišťuje kvalitní a rychlé opravy různých druhů zařízení. Plánuje práci techniků podle naléhavosti zakázek, rozděluje úkoly podle specializace a dohlíží na kvalitu provedených oprav. Komunikuje se zákazníky o problémech s jejich zařízeními, vysvětluje možnosti oprav a jedná o cenách služeb. Objednává náhradní díly, sleduje skladové zásoby a řeší reklamace neúspěšných oprav. Pracuje v servisních střediscích s diagnostickou technikou. Díky vedoucím servisních pracovníků dostávají zákazníci rychlé a kvalitní opravy svých zařízení.

Silné stránky

Tyto talenty jsou klíčové pro úspěch v profesi Vedoucí servisní pracovník.

Orientace na výsledek
Orientace na výsledek
Vůdcovství
Vůdcovství
Spolehlivost
Spolehlivost
Sociální dovednosti
Sociální dovednosti
Smysl pro realitu
Smysl pro realitu

Chceš zjistit, jestli je pro tebe tato profese ta pravá?

Vyplň krátký test, zjisti své talenty a porovnej je s požadavky této profese - díky tomu zjistíš, jak moc ti tato pozice může sedět.

Vyzkoušet aplikaci Salmondo

Test trvá 10–15 minut • Výsledky ihned • Zdarma

Prozkoumat další profese

Zajímají tě další profese v oboru Obchod a management?

Zpět na Obchod a management