Specialista zákaznické péče/Operátor v zákaznickém centru
Specialista zákaznické péče poskytuje podporu klientům firem při řešení jejich dotazů, problémů nebo stížností různými komunikačními kanály. Odpovídá na telefonní hovory, e-maily a zprávy v online chatech a pomáhá zákazníkům najít řešení jejich problémů. Zpracovává reklamace, vysvětluje fungování produktů a předává složitější případy odborným týmům. Pracuje v call centrech nebo kancelářích s headsetem a počítačovými systémy. Díky specialistům zákaznické péče se zákazníci cítí spokojeni a firmy si udržují dobrou pověst.
Silné stránky
Tyto talenty jsou klíčové pro úspěch v profesi Specialista zákaznické péče/Operátor v zákaznickém centru.
Chceš zjistit, jestli je pro tebe tato profese ta pravá?
Vyplň krátký test, zjisti své talenty a porovnej je s požadavky této profese - díky tomu zjistíš, jak moc ti tato pozice může sedět.
Vyzkoušet aplikaci SalmondoTest trvá 10–15 minut • Výsledky ihned • Zdarma
Prozkoumat další profese
Zajímají tě další profese v oboru Obchod a management?
Zpět na Obchod a management