Specialista zákaznické péče/Operátor v zákaznickém centru

Průměrná mzda
40 000 Kč
Vzdělání
SŠ - maturita
Riziko automatizace
střední
Obor
Obchod a management

Specialista zákaznické péče poskytuje podporu klientům firem při řešení jejich dotazů, problémů nebo stížností různými komunikačními kanály. Odpovídá na telefonní hovory, e-maily a zprávy v online chatech a pomáhá zákazníkům najít řešení jejich problémů. Zpracovává reklamace, vysvětluje fungování produktů a předává složitější případy odborným týmům. Pracuje v call centrech nebo kancelářích s headsetem a počítačovými systémy. Díky specialistům zákaznické péče se zákazníci cítí spokojeni a firmy si udržují dobrou pověst.

Silné stránky

Tyto talenty jsou klíčové pro úspěch v profesi Specialista zákaznické péče/Operátor v zákaznickém centru.

Přesvědčivost
Přesvědčivost
Spolehlivost
Spolehlivost
Sociální dovednosti
Sociální dovednosti
Vyjednávání
Vyjednávání
Efektivní spolupráce
Efektivní spolupráce
Sebekontrola
Sebekontrola

Chceš zjistit, jestli je pro tebe tato profese ta pravá?

Vyplň krátký test, zjisti své talenty a porovnej je s požadavky této profese - díky tomu zjistíš, jak moc ti tato pozice může sedět.

Vyzkoušet aplikaci Salmondo

Test trvá 10–15 minut • Výsledky ihned • Zdarma

Prozkoumat další profese

Zajímají tě další profese v oboru Obchod a management?

Zpět na Obchod a management