Office Manager

Průměrná mzda
54 000 Kč
Vzdělání
SŠ - maturita
Riziko automatizace
střední
Obor
Obchod a management

Office Manager má na starosti hladký chod celé kanceláře a zajišťuje, aby měli všichni zaměstnanci vše potřebné pro svou práci. Objednává kancelářské potřeby, organizuje schůzky a akce, spravuje kalendáře vedení a komunikuje s dodavateli. Řeší technické problémy, koordinuje údržbu a často se stará i o nové zaměstnance. Pracuje v moderních kancelářích různých firem a je kontaktní osobou pro všechny pracovní i osobní záležitosti. Díky office managerům fungují firmy efektivně a zaměstnanci se mohou soustředit na svou hlavní práci.

Silné stránky

Tyto talenty jsou klíčové pro úspěch v profesi Office Manager.

Přesvědčivost
Přesvědčivost
Spolehlivost
Spolehlivost
Pružné myšlení
Pružné myšlení
Plánování
Plánování
Sociální dovednosti
Sociální dovednosti

Chceš zjistit, jestli je pro tebe tato profese ta pravá?

Vyplň krátký test, zjisti své talenty a porovnej je s požadavky této profese - díky tomu zjistíš, jak moc ti tato pozice může sedět.

Vyzkoušet aplikaci Salmondo

Test trvá 10–15 minut • Výsledky ihned • Zdarma

Prozkoumat další profese

Zajímají tě další profese v oboru Obchod a management?

Zpět na Obchod a management