Manažer nákupu
Manažer nákupu má na starosti objednávání materiálů, výrobků nebo služeb, které firma potřebuje pro svůj provoz. Vyhledává spolehlivé dodavatele, porovnává nabídky, domlouvá ceny a hlídá termíny dodání. Pracuje hlavně v kanceláři, často komunikuje po telefonu nebo e-mailem, používá tabulky, objednávkové systémy a databáze. Jeho práce je důležitá pro plynulý chod firmy – díky manažerům nákupu mají zaměstnanci potřebné vybavení a výrobky vznikají včas a bez zbytečných nákladů.
Silné stránky
Tyto talenty jsou klíčové pro úspěch v profesi Manažer nákupu.
Chceš zjistit, jestli je pro tebe tato profese ta pravá?
Vyplň krátký test, zjisti své talenty a porovnej je s požadavky této profese - díky tomu zjistíš, jak moc ti tato pozice může sedět.
Vyzkoušet aplikaci SalmondoTest trvá 10–15 minut • Výsledky ihned • Zdarma
Prozkoumat další profese
Zajímají tě další profese v oboru Obchod a management?
Zpět na Obchod a management