Administrativní pracovník (back office)
Administrativní pracovník se zabývá správou dokumentů a informací v organizaci. Jeho práce zahrnuje vyřizování korespondence, zpracování objednávek, vedení evidencí, archivaci dokumentů a základní komunikaci s klienty nebo dodavateli. Jeho činnost probíhá často v zázemí firmy (proto označení "back office"), ale je nezbytná pro hladký chod organizace. Zajišťuje, aby všechny důležité informace byly dostupné, správně zpracované a uložené. Díky jeho práci vše hladce funguje a ostatní zaměstnanci se mohou soustředit na svou specializovanou činnost.
Silné stránky
Tyto talenty jsou klíčové pro úspěch v profesi Administrativní pracovník (back office).
Chceš zjistit, jestli je pro tebe tato profese ta pravá?
Vyplň krátký test, zjisti své talenty a porovnej je s požadavky této profese - díky tomu zjistíš, jak moc ti tato pozice může sedět.
Vyzkoušet aplikaci SalmondoTest trvá 10–15 minut • Výsledky ihned • Zdarma
Prozkoumat další profese
Zajímají tě další profese v oboru Obchod a management?
Zpět na Obchod a management