Výzkumník trhu
Výzkumník trhu se specializuje na analýzu chování spotřebitelů a trendů na trhu pro pomoc firmám při rozhodování o produktech a marketingu. Připravuje průzkumy a dotazníky, vede rozhovory se zákazníky a analyzuje jejich nákupní návyky. Sleduje konkurenci, vyhodnocuje úspěšnost reklamních kampaní a předpovídá budoucí trendy v prodeji. Zpracovává získaná data do přehledných reportů a prezentuje výsledky managementu firem. Pracuje v kancelářích výzkumných agentur nebo marketingových oddělení s analytickými programy. Díky výzkumníkům trhu mohou firmy vyrábět produkty, které lidé skutečně chtějí, a lépe jim je nabízet.
Silné stránky
Tyto talenty jsou klíčové pro úspěch v profesi Výzkumník trhu.
Chceš zjistit, jestli je pro tebe tato profese ta pravá?
Vyplň krátký test, zjisti své talenty a porovnej je s požadavky této profese - díky tomu zjistíš, jak moc ti tato pozice může sedět.
Vyzkoušet aplikaci SalmondoTest trvá 10–15 minut • Výsledky ihned • Zdarma
Prozkoumat další profese
Zajímají tě další profese v oboru Marketing a komunikace?
Zpět na Marketing a komunikace