Analytik pro výzkum trhu
Analytik pro výzkum trhu se zabývá sběrem, zpracováním a interpretací dat o trzích a spotřebitelích. Jeho práce zahrnuje navrhování a realizaci marketingových výzkumů, analýzu dat z průzkumů a z prodejů, identifikaci tržních trendů, sledování konkurence a zpracování výzkumných zpráv s doporučeními. Jeho výsledky slouží jako podklad pro strategická rozhodnutí o vývoji produktů, cenotvorbě, marketingových kampaních nebo vstupech na nové trhy. Jeho role je důležitá pro pochopení chování spotřebitelů a pro minimalizaci rizik při obchodních rozhodnutích. Díky výzkumu trhu mohou společnosti lépe přizpůsobit své produkty a služby potřebám zákazníků.
Silné stránky
Tyto talenty jsou klíčové pro úspěch v profesi Analytik pro výzkum trhu.
Chceš zjistit, jestli je pro tebe tato profese ta pravá?
Vyplň krátký test, zjisti své talenty a porovnej je s požadavky této profese - díky tomu zjistíš, jak moc ti tato pozice může sedět.
Vyzkoušet aplikaci SalmondoTest trvá 10–15 minut • Výsledky ihned • Zdarma
Prozkoumat další profese
Zajímají tě další profese v oboru Marketing a komunikace?
Zpět na Marketing a komunikace