Pracovník uživatelské podpory v IT

Průměrná mzda
58 000 Kč
Vzdělání
SŠ - maturita
Riziko automatizace
střední
Obor
IT a technologie

Pracovník uživatelské podpory v IT (informační technologie) poskytuje technickou pomoc uživatelům počítačů a různých softwarových aplikací. Odpovídá na dotazy telefonicky nebo e-mailem, diagnostikuje technické problémy a navádí uživatele k jejich řešení. Instaluje nový software, obnovuje zapomenutá hesla a školí zaměstnance v používání nových programů. Pracuje v IT centrech firem nebo externí podpory. Díky pracovníkům uživatelské podpory mohou lidé efektivně používat technologie pro svou práci i zábavu.

Silné stránky

Tyto talenty jsou klíčové pro úspěch v profesi Pracovník uživatelské podpory v IT.

Užitečnost
Užitečnost
Analytický přístup
Analytický přístup
Starostlivost
Starostlivost
Empatie
Empatie
Odolnost
Odolnost

Chceš zjistit, jestli je pro tebe tato profese ta pravá?

Vyplň krátký test, zjisti své talenty a porovnej je s požadavky této profese - díky tomu zjistíš, jak moc ti tato pozice může sedět.

Vyzkoušet aplikaci Salmondo

Test trvá 10–15 minut • Výsledky ihned • Zdarma

Prozkoumat další profese

Zajímají tě další profese v oboru IT a technologie?

Zpět na IT a technologie